FAQ Verzenden en bezorgen



Wanneer ontvang ik mijn artikel?

Als wij uw goedkeuring ontvangen hebben, zullen wij uw artikel(en) z.s.m. versturen. Dit is binnen 1-2 werkdagen. Als u een artikel sneller nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen. We kijken dan samen naar de mogelijkheden. I.v.m. de planning sturen wij u een e-mail waarin u aan kunt geven wanneer u uw bestelde artikel uiterlijk wenst te ontvangen. Wij versturen minimaal 2 dagen voor deze datum het artikel, zodat er altijd een dag extra speling is voor bezorging. Zo ontvangt u uw artikel op tijd!

Wat zijn de verzendkosten?
Afhalen bij Cadeaugraveren.nl is gratis en kan alleen op afspraak. De verzendkosten voor Nederland zijn € 4,95.

Zit de factuur van mijn bestelling bij in het pakket?
Nee, deze informatie wordt niet met het artikel meegeleverd. De geadresseerde ontvangt dus alleen het artikel! De factuur ontvangt u per e-mail nadat u de bestelling geplaatst heeft.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
Uw bestelling wordt erg zorgvuldig en goed verpakt in bubbeltjes folie en/of een doos, zodat de kans op beschadiging eigenlijk nihil is. Om het milieu niet meer te belasten gebruiken wij hiervoor soms ook gebruikte verpakkingen en/of plastic. Het plastic is afkomstig van verpakkingen van meubels, dit is vaak van stevige en dikke kwaliteit. Mocht uw bestelling toch beschadigd zijn, bel of e-mail ons dan met een foto van het door u ontvangen product onder vermelding van het factuurnummer.

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Ja, dit kan door onderaan het tabblad waar u de factuurgegevens invult ‘Verzend naar een ander adres’ aan te vinken.

Kan ik artikelen uit mijn winkelwagen naar verschillende adressen sturen?
Nee, per bestelling kunt u één afleveradres doorgeven. Wilt u de artikelen naar verschillende adressen sturen? Plaats dan elke bestelling apart.

Kan ik mijn artikel naar het buitenland versturen?
Ja, zeker kan dat. Tijdens het bestellen kunt u een ander afleveradres aangeven dan het factuuradres. Dit kan onderaan het tabblad waar u de factuurgegevens invult door ‘Verzend naar een ander adres’ aan te vinken. Bij de volgende stap kunt u een ‘Land’ aangeven. Staat uw land er niet tussen? Neem dan even contact met ons op, dan regelen we dat.

Kan mijn bestelling op een postbus adres geleverd worden?
Op een postbus adres kunnen wij helaas niet bezorgen.

Wat zijn de bezorgdagen?
PostNL brengt onze pakketten op maandag tot en met zaterdag bij u.

Wat is de status van mijn bestelling?
Wij houden u met e-mails op de hoogte van uw bestelling. Kijk dus regelmatig in uw mailbox.

Is mijn bestelling al verzonden?
Als wij uw artikel(en) hebben verstuurd, krijgt u automatisch een e-mail van ons met daarin de track en trace-code.

Hoe laat wordt mijn pakket geleverd?
Als het pakket door ons verstuurd is, krijgt u automatisch een e-mail met daarin de track en trace-code. Met deze code kunt u zien hoe laat het pakket ongeveer geleverd zal worden. PostNL levert op werkdagen tussen 8.30 en 21.30 uur en op zaterdag tussen 8.30 en 18.00 uur. Als u heeft gekozen voor een levering op een afhaalpunt, houdt dan ook de track en trace-code in de gaten. Zo weet u precies wanneer uw pakket daar klaar ligt. Voor eventuele vertragingen bij de vervoerder zijn wij niet verantwoordelijk.

Past mijn pakket door de brievenbus?
In de e-mail die u van ons krijgt met de track en trace-code van het pakket kunt u terugvinden of uw artikel door de brievenbus past.

De track en trace-code doet het niet, wat moet ik doen?
Neem contact met ons op als de track en trace-code niet werkt. Dan kijken wij wat er aan de hand is.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben?
Artikelen die door de brievenbus passen zal de postbode door de brievenbus doen; hiervoor hoeft u niet thuis te zijn.
Niemand thuis bij het bezorgen van uw pakket? Dan wordt uw pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt. In uw e-mail vindt u een track en trace-code. Met deze code kunt u zien waar u uw pakket kunt ophalen.

De track en trace-code van mijn pakket geeft aan dat het pakket is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat de chauffeur uw pakket ergens in de omgeving van het afleveradres heeft neergezet of bij de buren afgegeven heeft. Ga dit z.s.m. na. Mocht het pakket nog niet boven water zijn en om te achterhalen waar uw pakket precies is, willen wij graag een onderzoek starten bij de vervoerder. Neem z.s.m. contact met ons op, zodat wij direct na kunnen gaan waar uw pakket is.

Het pakket is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Bij ons gaat het pakket onbeschadigd weg. Helaas gebeurt het incidenteel dat het pakket bij aflevering beschadigd is. Het is dan belangrijk dat u dit meld bij de vervoerder, het artikel controleert, de verpakking bewaart en dit gelijk aan ons doorgeeft.

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Wat jammer dat u niet alles ontvangen heeft. Het kan zijn dat uw bestelling in meerdere pakketten verstuurd is. Dit kunt u zien aan de e-mails van de track en trace-codes. Zo kunt u controleren waar het andere deel van uw bestelling is. Is uw bestelling wel in één keer verzonden en mist u toch iets? Neem dan contact met ons op.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Wij sturen altijd per email een proef ter goedkeuring . Verbergen