FAQ Retourneren en klachten



Kan ik mijn persoonlijk gemaakte artikel omruilen of retourneren?
Eenmaal gepersonaliseerde/op maat gemaakte artikelen kunnen uiteraard niet omgeruild of geretourneerd worden. Ook speciaal voor u bestelde artikelen (met of zonder gravure) kunnen niet omgeruild of geretourneerd worden. Bent u niet tevreden over het artikel? Neem dan even contact met ons op. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?
Voor meer informatie hierover kunt u hier klikken.

Hoe kan ik een artikel retour sturen?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de ondernemer zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. 

LET OP: dit recht zal in de meeste gevallen niet van toepassing zijn, omdat de meeste van onze artikelen gepersonaliseerd/op maat gemaakt worden. Eenmaal gepersonaliseerde/op maat gemaakte artikelen kunnen uiteraard niet geretourneerd worden. Ook speciaal voor u bestelde artikelen (met of zonder gravure) kunnen niet geretourneerd worden. Vanaf het moment dat wij uw betaling en goedkeuring ontvangen hebben vervalt het herroepingsrecht.

Klik hier om het retourformulier de downloaden.


Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

We vinden het vervelend als u een klacht heeft en willen dit dan ook graag met u oplossen. 
We raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Telefonisch contact opnemen kan natuurlijk ook; 0543 - 53 78 93. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Wij sturen altijd per email een proef ter goedkeuring . Verbergen