FAQ Bestellen



* Hebben jullie een ontwerp-tool in jullie website, zodat ik kan zien hoe het wordt?
Nee, dit hebben wij niet. Bij een ontwerp-tool bent u toch vaak beperkt in de mogelijkheden. Na ontvangst van uw bestelling sturen wij altijd per e-mail een proef ter goedkeuring. U kunt deze dan ook nog laten aanpassen. Zo weet u altijd wat u krijgt. Omdat wij vaak ook nog een ander idee hebben, sturen wij dit mee met de proef als optie B en/of optie C. Tijdens het bestellen kunt u bij het vakje ‘positie van tekst/afbeelding/foto/logo’ aangeven hoe en waar u graag de gravure wilt hebben.

* Wanneer ontvang ik een proef ter goedkeuring?
Vanaf het moment dat wij uw bestelling en (achteraf) betaling ontvangen hebben, zullen wij bij gepersonaliseerde artikelen  een proef ter goedkeuring mailen. Dit gebeurd binnen 1-2 werkdagen, maar soms ook nog dezelfde dag.
Let op: voor het versturen van het artikel(en) zijn wij natuurlijk afhankelijk van de snelheid van uw goedkeuring! Wij maken het artikel pas, als wij uw goedkeuring ontvangen hebben.

* Wat betekenen de Extra Velden die ik in moet vullen bij een artikel?
Voor meer informatie hierover klik hier.

* Kan ik een foto of logo laten graveren?
Ja, dit kan zeker; daar staan wij om bekend. Bij elk artikel staat wat de mogelijkheden zijn. De meerprijs van een foto of logo graveren is € 9,95. Dit kunt u tijdens het bestellen aangeven. Na voltooiing van de bestelling kunt u deze mailen naar [email protected] onder vermelding van het factuurnummer van uw bestelling. Het factuurnummer vindt u op de factuur die u per e-mail krijgt als u de bestelling voltooid heeft. Voor een eigen ontwerp kunt u contact met ons opnemen.

* Waarom heeft het graveren van een foto of logo een meerprijs?
De meerprijs is € 9,95 per foto/logo. Om een zo mooi mogelijke gravure te krijgen testen wij deze altijd om te kijken of de kwaliteit goed is. Daarnaast passen wij de helderheid en/of het contrast aan.

* Kan ik een eigen ontwerp laten graveren?
Heeft u zelf een leuk idee? Vaak kunnen wij dit graveren. Voor het graveren van een eigen ontwerp kunt u contact met ons opnemen.

* Hoe weet ik of mijn foto of eigen ontwerp van goede kwaliteit is?
Voor foto’s en eigen ontwerp geldt: JPG en PNG bestanden in een zo hoog mogelijke resolutie. Minimaal in 300 dpi. Als de foto of het eigen ontwerp groter moet worden dan het origineel, dan is het beter om voor 600 dpi te kiezen.
Wij beoordelen altijd uw bestand. Mocht er een aanpassing nodig zijn of het bestand is niet geschikt, dan nemen wij contact met u op. Verklein de foto of uw eigen ontwerp dus niet, de resolutie moet zo hoog mogelijk zijn. Om een mooie gravure te krijgen zullen wij de afmeting, de helderheid en het contrast van uw foto of eigen ontwerp aanpassen. Twijfelt u of de kwaliteit goed is? Stuur ons dan even een bericht, dan controleren wij dit.

* Hoe weet ik of mijn logo van goede kwaliteit is?
Voor logo’s geldt: JPG, PNG, PDF of EPS bestanden in een zo hoog mogelijke resolutie. Minimaal in 300 dpi. Als het logo groter moet worden dan het origineel, dan is het beter om voor 600 dpi te kiezen.
Wij beoordelen altijd uw logo. Mocht er een aanpassing nodig zijn of het logo is niet geschikt, dan nemen wij contact met u op. Verklein het logo dus niet, de resolutie moet zo hoog mogelijk zijn. Om een mooie gravure te krijgen zullen wij de afmeting, de helderheid en het contrast van uw logo aanpassen. Twijfelt u of de kwaliteit goed is? Stuur ons dan even een bericht met, dan controleren wij dit.

* Kan ik een eigen afbeelding laten graveren?
Ja, dit kan zeker. Dit kunt u aangeven tijdens het invullen bij het vak ‘Tekst/afbeelding/foto/logo’. Uw eigen afbeelding laten graveren kost € 9,95 per stuk. Dit kunt u aangeven bij het veld: ‘Totaal aantal foto’s/logo’s…’ Na voltooiing van de bestelling kunt u deze apart mailen naar [email protected] onder vermelding van het factuurnummer van uw bestelling. Het factuurnummer vindt u op de factuur die u per e-mail krijgt als u de bestelling voltooid heeft. U kunt echter ook kiezen uit 1 van onze afbeeldingen. Deze afbeeldingen kunt u vinden bij de productfoto’s van de artikelen.

* Kan ik tekst, afbeelding(en), foto en logo combineren?
Ja, bij alle artikelen staat aangegeven wat er mogelijk is. Dit kunt u tijdens het bestellen aangeven.

* Hoeveel foto’s en/of logo’s kan ik laten graveren?
Dit staat vermeld bij het artikel en kunt u aangeven tijdens het bestellen.

* Past mijn tekst op het artikel?
Wij passen de afmeting van de tekst zo aan dat deze altijd goed leesbaar is. Mocht de aangeleverde tekst toch niet passen/teveel zijn dan nemen wij contact met u op hoe de tekst het beste aangepast kan worden. Omdat u daarnaast altijd een proef ter goedkeuring krijgt weet u altijd zeker dat de tekst past én leesbaar is.

* Ik zie mijn ingevulde tekst niet helemaal terug in het vakje ‘te graveren tekst’. Wordt dit wel gegraveerd?
Ja, alle tekst die hierin staat wordt ook gegraveerd. U kunt eventueel rechts onderin bij de kleine streepjes het vak groter maken, zodat u kunt zien wat er allemaal in staat. Zodra de bestelling is geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin een overzicht van uw bestelling. Daarnaast sturen wij altijd een e-mail met een proef ter goedkeuring.

* Kan ik speciale tekens gebruiken?
Ja, dit kan meestal in het lettertype Arial. U kunt dit tijdens het bestellen aangeven. U kunt ook even contact met ons opnemen om te kijken wat er mogelijk is. Zo kunt u b.v. de buitenlandse tekst ook als jpeg mailen. Deze kan namelijk ook gegraveerd worden.

* Ik kom er niet uit. Kan ik hulp krijgen bij het personaliseren?
Ja, daar helpen wij u graag bij. U kunt ons bellen of een e-mail sturen.

* Zijn alle voorbeelden op jullie website ook echt gemaakt?
Nee, wij werken vaak met digitale voorbeelden op onze website om u zoveel mogelijk ideeën te geven. De kwaliteit is echter gegarandeerd. Klik hier voor voorbeelden die daadwerkelijk gemaakt zijn.

* Kan een gravure ook in kleur?
Nee, de laser beschadigd het materiaal waardoor, afhankelijk van het materiaal, de kleur wit/licht grijs wordt.
Ter verduidelijking: De laser graveert zwart op 100% vermogen en wit helemaal niet. Alles wat daartussen zit aan grijstinten graveert hij met meer/minder vermogen/snelheid. Op deze manier kan dan ook bijvoorbeeld een foto heel mooi gegraveerd worden.

* Kan ik korting krijgen bij grotere aantallen?
Op onze site staan de prijzen t/m 3 stuks. Wanneer u het aantal veranderd, wordt de korting automatisch verrekend over de prijs van het artikel. De korting gaat niet over de extra velden. Neem contact met ons op als u meerdere aantallen wilt bestellen. Wij maken graag een mooie prijs voor u.

* Wat zijn de afmetingen van het artikel?
De afmetingen en andere informatie kunt u onderaan het artikel vinden bij het tabblad ‘Specificaties’ en ‘Informatie’.

* Is mijn artikel op voorraad?
De artikelen op de website zijn altijd op voorraad. Wilt u grotere aantallen bestellen? Neem dan contact op met ons.

* Hoe verwijder ik een artikel uit de winkelwagen?
In de winkelwagen staat naast het aantal een kruisje. Hiermee kunt u het artikel verwijderen.

* Kan ik meerdere artikelen tegelijk bestellen?
Ja, dit kan. Als het eerste artikel in de winkelwagen zit, klikt u onder dit artikel op ‘<< Ga verder met winkelen’. Zo kunt u meerdere artikelen aan uw bestelling toevoegen en daarna de bestelling afronden.

* Kan ik een kaartje toevoegen aan mijn bestelling?
Ja, dit kan. In ‘Mijn winkelwagen’ kunt u dit aangeven bij: ‘Maak uw artikel nog persoonlijker’. Ga naar ‘meer info’ en voer de tekst in die op het kaartje moet komen en voeg toe aan uw winkelwagen.

* Kan ik mijn artikel laten inpakken?
Ja, zeker kan dit. In ‘Mijn winkelwagen’ kunt u dit aangeven bij: ‘Maak uw artikel nog persoonlijker’. En klik ‘Artikel laten inpakken’ aan of ga naar ‘meer info’ en voeg toe aan uw winkelwagen. Het artikel zal door ons in mooi neutraal papier ingepakt worden (beige met witte hartjes).

* Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
U kunt de bevestigingsmail binnen 30 minuten verwachten. Komt hij niet binnen? Check dan eerst even de 'ongewenste e-mail', misschien dat hij daar in staat. Heeft u per ongeluk een foutief e-mailadres opgegeven? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij sturen de bevestiging naar het goede e-mailadres. Klopt het e-mailadres wel, maar heeft u echt geen e-mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.

* Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?
Zodra de bestelling is afgerond kunt u niet meer iets toevoegen. U kunt wel een nieuwe bestelling plaatsen, deze gaat dan in het proces mee.

* Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?
Wij sturen altijd een proef ter goedkeuring. Zolang u de goedkeuring niet aan ons gegeven heeft, kan de bestelling nog worden aangepast. U kunt dan reageren op onze e-mail met daarin de proef ter goedkeuring. Heeft u al wel de goedkeuring gegeven, maar wilt u graag nog iets aangepast hebben? Neem dan z.s.m. contact met ons op. Misschien hebben wij het artikel nog niet gemaakt en kan deze nog aangepast worden.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Wij sturen altijd per email een proef ter goedkeuring . Verbergen