FAQ Garantie en annuleren

 

Mijn artikel is niet zoals ik gehoopt had, wat moet ik doen?
Wij vinden het jammer als het artikel niet voldoet aan uw verwachtingen. U kunt ons een e-mail sturen met daarin een foto van het artikel en wat de reden is dat het artikel volgens u niet voldoet. Wij zullen dit beoordelen en overleggen met u voor een passende oplossing. Voor meer informatie klik hier.

Hoe is jullie garantie geregeld? 
Wij geven op de door ons geleverde artikelen de fabrieksgarantie. Zie onze Algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Omdat de meeste artikelen op maat gemaakt worden kan vanaf het moment dat wij uw betaling en goedkeuring ontvangen hebben de order niet meer geannuleerd worden.

Kan ik mijn persoonlijk gemaakte artikel omruilen of retourneren?
Eenmaal gepersonaliseerde/op maat gemaakte artikelen kunnen uiteraard niet omgeruild of geretourneerd worden. Ook speciaal voor u bestelde artikelen (met of zonder gravure) kunnen niet omgeruild of geretourneerd worden. Bent u niet tevreden over het artikel? Neem dan even contact met ons op. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.

Kan ik gebruik maken van het herroepingsrecht?
Voor meer informatie hierover kunt u hier klikken.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Wij sturen altijd per email een proef ter goedkeuring . Verbergen