Klachtenregeling

We vinden het vervelend als u een klacht heeft en willen dit dan ook graag met u oplossen. 
We raden u aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@cadeaugraveren.nl. Telefonisch contact opnemen kan natuurlijk ook; 0543 - 53 78 93. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Wegens privé-omstandigheden kunt u (voorlopig) helaas geen orders plaatsen. Excuus hiervoor ! Verbergen